neděle 18. února 2018

Hodnej kluk - Sarina Bowen, Elle Kennedy

Autor: Sarina Bowen, Elle Kennedy
Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2018
Počet stran: 319

"Samolibě povytáhne koutek rtů. "Řekni mi tak ještě jednou."
"Jak ti mám říct?"
"Kámo. To žeru. Připomíná mi to časy v bratrstvu na vejšce."
Blake byl v bratrstvu? Fakt šok.
"Víš jak," pokračuje, "tehdy se na mě kočky vrhaly dolempádem."
"Horempádem," opravím ho.
"Co?"
"Horempádem. Protože nejdřív jsi nahoře, pak teprve spadneš."
Mrkne na mě. "Tohle ti uznám, ale jenom proto, že máš pravdu - nejdřív budeš nahoře."

Zorganizování bratrovy svatby je pro Jess Canningovou největší výzvou jejího života. A nikdo (absolutně nikdo!) se nesmí dozvědět o té obrovské chybě, kterou udělala v jedné slabé chvilce s ženichovým svědkem.
Pro Blakea Rileyho je chystaná svatba jako dar z nebes. Potřebuje totiž přesvědčit jednu tvrdohlavou blondýnu, že je ve skutečnosti dobrák, jen se špatnou pověstí. Naštěstí jako každý hokejista ví, že když chcete skórovat, musíte se snažit...

Sarina Bowen žije se svou rodinou, osmi kuřaty a hromadou lyžarské a hokejové výstroje v Zelených horách Vermontu. Ráda lyžuje, pije espreso a občas si dopřeje margaritu. Její romány se umístily na předních příčkách žebříčku USA Today. Je autorkou oceňované new adult série The Ivy Years a navazující romantické série Brooklyn Bruisers, do nichž promítla zálibu v hokeji. Do svého milovaného Vermontu zasadila děj romantické série True North. Se svou kamarádkou Elle Kennedy spojila síly při psaní hokejových romancí Him a Us a romantické série WAGs, z níž vyšly romány Good boy a Stay. Za román Him obdržely ocenění RITA.
Kanadská spisovatelka Elle Kennedy vyrostla na předměstí Toronta, kde také na York University získala bakalářský titul z angličtiny. Už od dětství věděla, že se chce jednoho dne stát spisovatelkou, a v době dospívání se na cestu za svým snem vydala.
Její román Omyl dosáhl na žebříček nejprodávanějších románů podle New York Times a Wall Street Journal, román Him, který napsala ve spolupráci se Sarinou Bowen, se umístil na žebříčku nejprodávanějších románů podle USA Today, za román Silnet Watch byla nominována na prestižní cenu RITA pro nejlepší autory romancí.

Elle Kennedy jsem zaregistrovala až díky sérii s kluky Royalovými, kteří mi doslova vyrazili dech a proto, když jsem zjistila, že tato kniha v sobě ukrývá hokejisty, neváhala jsem ani vteřinu. Věřila jsem, že se budu bavit stejně jako u série Royalů, ale úplně do kolen jsem nešla.

Jess je holka, která musí uspořádat naprosto dokonalou svatbu svého bratra, aby své rodině ukázala, že je v něčem dobrá a není jen černou ovcí rodiny. Snaží se ze všech sil, aby vše bylo perfektní a chvilkama ji hází pomyslné klacky pod nohy Blake Riley, který je hokejista NHL, krásný chlap, drzý, vtíravý a navíc si myslí, že jeho nápady Jess ocení. Což se kolikrát tak nestane. Hrají spolu hru na kočku a myš, ona jej nechce, stačilo ji to jednou, když spolu "ujeli", za to Blake se snaží o sto šest ji dokázat, že on je pro ni ten jediný a pravý. Jenže okolo nich existuje svět, který není zrovna vstřícný a proto v příběhu dochází k několika událostem, které pořádně zamíchají s jejich životy.

Od začátku jsem měla problém s Jess. Jako hlavní hrdinka mi bohužel nesedla a vím proč. Přišlo mi, jako by se pořád litovala, přemýšlela většinou nad těmi nejhoršími scénáři a vůbec nedávala najevo nějakou radost. Představovala jsem si ji jako uťáplou, hloubající, tichou dívku, která mi teda v žádném případě neseděla k Blakeovi, jenž byl ztělesněním "bad boye", jenž si jde tvrdě za svým, ale přitom ve skrytu duše je andílek. :-) Typický klučičí hrdina takovýchto romancí a ten mi teda sednul. :-)

Ti dva mi nešli dohromady a to je asi kámen úrazu, proč mi ze čtení nespadla brada. Ale pozor, autorčin styl byl opět skvělý. Ten se nezapře. Umí z každé maličkosti udělat obrovskou věc, ať už vtipnou, smutnou, prostě blbinu a díky tomu jsem hodila za hlavu Jess a prostě si čtení užívala až do samotného konce.

"Není to můj typ. Spíš je to naprostý opak mého typu. Je obrovský a neomalený a ... sportovec. Na co je mi sportovec? Raději bych někoho přemýšlivého, s uměleckým nadáním, s kým může vést hlubokomyslné rozhovory, ne někoho, kdo používá slova jako "žíši a "čaues" a další blbinky, které Blake Riley jistojistě pochytil v bratrstvu na vysoké a jež vypouští z pusy ještě teď."

Hodnej kluk je opravdu velmi čtivá kniha, která vás bude bavit, pokud máte rádi vtipné scénky, trochu přisprostlé a s lehkým erotickým nábojem pasáže, pokud nejste puritáni a nevadí vám nějaká ta sexuální scéna. Jasně, není to jako 50 odstínů, to bych asi nezvládla přečíst, ale je to velmi příjemná, oddechová kniha, která vám vykouzlí úsměv na rtech a pokud tam najdete sex, jedná se pouze o pár malých, krátkých, "ubohých" řádků, takže jestli mu v knihách neholdujete tak jako já, nemusíte se čtení obávat a můžete směle začít!

Elle Kennedy mě zde opět přesvědčila, že i z "ničeho" dokáže napsat skvělý příběh, který se mi bude líbit, příběh, který je nesmírně atraktivní a zábavný. Mám pocit, že tahle autorka se stane mou oblíbenou pro ty dny, kdy si potřebuji dát pauzu od všech thrillerů a detektivek. Jednoduše sáhnu po nějaké její knize a budu vědět, že to bude správná volba.

Hodného kluka rozhodně doporučím všem ženám, které dokáží přejít to, že hlavní hrdinka neodpovídá tomu, co čekáte, ale na základě hokejistů a vypracovaných chlapíků ji její chování odpustíte.
Dámy, pokud toužíte po příběhu, který vás dostane do zóny klidu a touhy (jít na hokej :-)), tak Elle Kennedy tuto knihu napsala právě pro vás. :-)

Hvězdné hodnocení:


Děkuji nakladatelství Baronet za recenzní výtisk a pokud si chcete knihu koupit, tak můžete přímo tady.

Díky za přečtení, mějte se fajn!
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat