čtvrtek 4. ledna 2018

Mám tě ráda, mami - Grada

Autor: Kolektiv autorů
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 96

Je jediná na světě a nedá se k ničemu přirovnat: maminka. Je vždy na naší straně, ať děláme dobré, či špatné věci. Je naší první a nejdůležitější životní láskou. Chrání nás a utěšuje, je naším nejlepším kritikem a největším fanouškem.
Přesto nebo možná právě proto nám často scházejí slova, abychom jí toto všechno řekli. Koupit kytici ke Dni matek a hlesnout mám tě ráda nestačí (i když maminka by řekla, že ano). Je potřeba udělat víc. Nikdo jiný si nezaslouží tolik chvály jako ona, tak sem s ní. Každá maminka a každé dítě si v sobě nese příběh, je to příběh té největší lásky na světě. Napište ho. Vyplňte tuto knížku a vytvořte největší vyznání lásky všech dob.
Vytvořte originální poděkování člověku, který nás miloval, ještě než nás spatřil: mamince.

Hned na úvod chci napsat, že fotky, které budou provázet text jsou z dané knihy, některé věci jsou vyplněné a je to taková malá ukázka, jak jsem se s tím poprala, ale nemůžu vám ukázat všechno. Jsou to intimní věci, některé jsou mega tajné a vím o tom jen já a moje maminka. A kdybych vám nějakou takovou informaci ukázala, tak bych vás musela zabít. :-))


Jako vánoční dárek už tuto knihu asi nestihnete, leda byste si to nechali jako dárek do foroty, ale je plno jiných příležitostí, kdy ji můžete své mamince vyplnit a předat. Valentýn, Den matek, narozeniny, svátek nebo prostě jen tak. Ukázat jí, že vám na ni záleží. A já vám chci touto recenzí ukázat, že tato knížka je něco naprosto úžasného a dokonalého. Stejně jako každá maminka pro každého z vás. :-)


Na stránkách máte spoustu příležitostí, jak poděkovat, pohladit po duši. Nejen, že píšete vlastní text, dopisujete slova, ale všechny vaše myšlenky, které dáte na papír, budou provázet i různá přísloví, které se právě vztahují k mamince a lásky k ní. Já se s tím nepárala, všechno brala jednou barvou prupisky, ale třeba jsem i v hlavním textu škrtala a upravovala ho tak, aby na sto procent seděl na mě a moji mámu. Musím říct, že jsem se s tím opravdu poprala se ctí, ale taky mi to dalo zabrat.


Autoři mysleli opravdu na všechno. Nejen, že vypisujete jídlo, které máte od maminky nejraději, ale také třeba zavzpomínáte na prázdniny, na zážitky, které máte z dětství, na vánoce, narozeniny, na to, co bláznivého jste spolu podnikaly, na to, jak vás utěšovala nebo naopak, jak vás kárala.
Na necelých sto stranách máte spoustu možností se vyřádit, malovat, psát, skládat básně, prostě cokoliv, co vás napadne a máte na srdci.


Je tam i pár stránek, na které máte místo pro fotku. To ještě musím vymyslet, jak se dostanu ke starým fotkám tak, aby mamka nepojala podezření, že něco chystám. :-) Těším se, až to budu mít všechno hotovo, vyšperkováno, dokonce jsem si koupila i nálepky s obrázky, které tam všude dolepím.
Věřím, že jakmile mamka si tohle pročte a prolistuje, bude jedna z nejšťastnějších (a nejdojatějších) maminek. :-)

Rozhodně vám to doporučuji. Pokud máte rádi maminku a chcete ji velmi originálním způsobem vyjádřit, že ji máte rádi, zapomeňte na klasické přáníčka, kytky, svíčky a jiné bebechy, kupte ji tuto knihu, vyplňte, zabalte, dejte na ni velkou mašli a předejte. S ní totiž dáváte i kus vašeho srdce. A maminka je ta jediná osoba, která s tím bude umět správně naložit! :-)

Hvězdné hodnocení:


Děkuji nakladatelství Grada za zaslání recenzního výtisku a koupit si tuto knihu můžete přímo tady.

Díky za přečtení a mějte se fajn!
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat