pátek 1. prosince 2017

Vánoční soutěž s nakladatelstvím Cosmopolis


Krásný páteční, prvoprosincový den, přátelé!

Jelikož zbývá 23 dní do Vánoc, můj blog překročil hranici sto tisíc zhlédnutí, a protože o Vánocích si mají lidé dělat radost, mám pro Vás připravenou soutěž. Ve spolupráci s nakladatelstvím Cosmopolis jsem připravila tři balíčky knížek, o které budete hrát.

Nejdříve se podíváme na ceny:

První místo získá balíček všech tří knih oblíbeného autora, fenoménu těchto dní, Roberta Bryndzy.


Druhé místo získá balíček dvou knih, které jsou horké novinky z nakladatelství, a tím jsou thriller Krvavé právo a jak ráda říkám - megahustokrutopřísný thriller švýcarského autora, Infernum.


A konečně, ten, kdo se umístí na místě třetím získá knihu od Gayle Forman, která je známá svými YA knihami, ale u nakladatelství Cosmopolis jí vyšel román Znovu já, který předčil mé očekávání.


Ceny už víme, teď pravidla a podmínky.

1) Soutěž trvá od 1.12. - 22.12. 2017
2) Losovat ze správných odpovědí budu systémem random.org
3) Zúčastnit se můžou pouze ti, kteří mají českou doručovací adresu (tímto se omlouvám za lehkou diskriminaci) :-)
4) Není podmínkou sdílet, či stát se pravidelným čtenářem blogu, ale samozřejmě za to budu nesmírně ráda a hlavně vděčná! :-)
5) Výherce informuji na e-mail, který bude mít 72 hodin na to, aby mi odpověděl. Pokud se tak nestane, budu losovat znovu.
6) Nutné je vyplnit e-mail - nezapomeňte na to!

Mé velké poděkování patří mé milé Barušce z Cosmopolis za poskytnutí výher a mi už nezbývá nic jiného, než vám dát odkaz na soutěžní formulář. Tak tady je:


SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ


Všem přeji hodně štěstí! :-)

Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat