čtvrtek 2. listopadu 2017

Pohádky mého života - Annie D. Fox

Autor: Annie D. Fox
Nakladatelství: ADRI
Počet stran: 209
Rok vydání: 2017

"Dnes ale vše vidím úplně jinak, ona jenom chtěla, abych se za sebe dokázala postavit se vztyčenou hlavou a v plné síle."

Poutavé příběhy Annie o znovunalezení její síly a pozoruhodné cestě životem od ubrečeného poslušného děvčátka ke zralé, sebevědomé a úspěšné ženě. Kniha vypráví, jak lze transformovat naše tendence k určitému způsobu jednání a tím změnit celé naše životy.
Co vám kniha přinese? Navede vás, abyste na události ve svých životech dokázali nahlížet v širších souvislostech. A začali se ptát. Naše vnitřní vedení je velice moudré a čeká na naše otázky.

Annie D. Fox, vlastním jménem Anna Dzurenda, vyrůstala v Košicích a od dětství se věnovala sportovní gymnastice. Po přestěhování do Prahy ji cesta zavedla k vrcholové atletice a poté modernímu tanci. Po vysoké škole začala podnikat a poprvé se vdala. Její první manželství trvalo rok, druhé čtyři roky a třetí prožívá šťastně už 16 let. Se svým manželem vlastní firmu We are smart spaces.
S golfem, jejím milovaným a osudovým sportem, se seznámila až ve svých 38 letech. Je 4- násobnou Mistryní České republiky a na Mistrovství Evropy v roce 2017 se umístila na 12. místě. Jejím koníčkem je zájem o tajuplné stránky Života, o dokonalou organizaci celého mystéria lidského Bytí.

Kniha, Pohádky mého života, obsahuje 39 krátkých příběhů, které vám představí autorku v jiném, jejím osobním světě. Jak říká sama autorka, kniha má "čtenáře motivovat k tomu, aby přestali naříkat nad nepřízní osudu a dokázali se na ty situace podívat novým pohledem."

                                Autorka podepisuje na křtu svou knihu. (zdroj: archív autorky)

Když jsem se do příběhů začetla, kolikrát jsem se pozastavovala nad tím, jak jsou některé blízké tomu, co jsem já sama zažila, akorát v jiné podobě. Překvapilo mne to a je pravda, že konečné vysvětlení "pohádky" jsem nepobrala tak, jako autorka a kdybych to byla udělala, dívala bych se na to, co se stalo, v pozitivním světle. Po dočtení knihy jsem si sesumírovala některé své okamžiky a podívala se na ně jinak, s nadhledem a nějakým drobným ponaučením. A ono to funguje. :-)

30.10.2017 proběhl křest této knihy, kde hlavní hvězdou byla nejen samotná autorka, ale také olympionik Petr Koukal. Samotný olympionik řekl, že kniha v něm vzbudila zájem o esoteriku a astrologii, a taky se na tyto věci zaměří v budoucnu. Je pravdou, že já jsem k těmto věcem velmi skeptický člověk a nerada do tohoto odvětví zabředávám. Mi se kniha četla dobře, přiznám se, že mi částečně kniha pomohla se na některé věci podívat jinak, ale více si z toho neberu. Řekla bych, že Pohádky mého života jsou dílo, jenž je určeno přímo pro ty čtenáře, kteří chtějí vědět, co osud s nimi zamýšlí, hledají odpovědi na své otázky a přečtení je nakopne k tomu, aby se začali o tuto problematiku své duše a jejího souznění více zajímat.

                                   Anna Dzurenda a Petr Koukal (zdroj: archiv autorky)

Pohádky mého života doporučím všem, kteří přemýšlí nad svým životem, pátrají po tom, co se jim děje a hlavně, ptají se proč. Tato kniha je otevřenou zpovědí autorky, která vám může ukázat správnou cestu, kterou se vydat a najít tak, jak říká autorka "klid v duši".

"Během neobvyklého setkání s lámou cosi ve mně chtělo vzít jeho dlaně do obou rukou, přiložit si je na čelo a uklonit se mu. Neudělala jsem to, protože jsem se styděla, co by si o mě pomysleli přátelé. Taková hloupost."

Pokud máte zájem se podívat na to, jak křest knihy probíhal, máte možnost. Reportáž totiž dne 31.10.2017 vysílala televize Prima v pořadu Top star a odkaz je přímo zde.

Je krásné vidět ženu, která si jde za tím, co chce a nakonec to získá. Asi na tom "pochopení" něco bude...

Děkuji autorce za zaslání recenzního výtisku a pokud vás kniha zaujala, zakoupit si ji můžete přímo tady či na stránkách Knižního klubu.

Hvězdné hodnocení:


Díky za přečtení a mějte se fajn!
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat