středa 30. srpna 2017

Knižní úlovky

Ahoj přátelé!

Včera se mi sešly celkem tři balíčky - jako by se na mě všichni domluvili. :)
Všechno to jsou recenzní výtisky, tak doufám, že tím nikoho nepopudím proti sobě, že jsem taková hamižná. :-D

Tak jdeme na to! :-)

Na knihu Maminčin mazánek od Sarah Flint pořádalo nakladatelství Omega konkurz. Po dlouhé době jsem se zapojila, protože mě zaujala anotace a řekla jsem si, že tomuto nakladatelství dám ještě šanci. Doufám, že budu spokojená s překladem a bude to mnohem lepší než u jiných jejich knih.

Anotace: Sleduje... Vyčkává... Kdo je na řadě? Tento thriller o precizním sériovém vrahovi není pro slabé povahy. Musíte být připraveni na šok! Ideální pro fanoušky Angely Marsons.
V hrobě v lese jsou pohřbeny matka s dítětem. Ale jeden z nich je naživu, druhý je mrtvý. Detektiv Charlie Stafford je přiřazena ke svému šéfovi Geoffreymu Hunterovi, aby mu pomáhala s tímto případem, kde matky a jejich děti beze stopy mizí. Ztrácí se čím dál více párů a tlak na oba sílí. Podezřelý je dopaden, ale je to skutečně on? Dokáže Charlie zastavit sadistického vraha, jehož jediným přáním je potrestat ty, kteří udělali chybu? Nebo se ona sama nevědomky stala obětí?
Následuje Pax, můj liščí přítel od Sary Pennypacker. Jak jste určitě zaregistrovali, začala jsem více recenzovat i dětské knihy a navíc, tahle vypadá, že bude skvělá i pro dospěláky. :-) Vím, že i Lucka z Martinusu ji zmiňovala. :-) Minimálně s ní má teda fotku. :D


Anotace: Od chvíle, kdy Petr zachránil Paxe jako malé lišče, z nich byli nerozluční přátelé. Jednoho dne se však stane nepředstavitelné: Petrův otec vstoupí do armády a přinutí ho vrátit lišáka do volné přírody. V dědečkově domě, pět set kilometrů od domova, si Petr uvědomí, že není tam, kde má být – s Paxem. A tak se, poháněný láskou, věrností a žalem, vydává navzdory blížící se válce na dalekou cestu, aby se se svým přítelem opět shledal. Ani Paxovi, který neochvějně čeká na svého chlapce, se však nevyhnou nebezpečná dobrodružství a překvapivá odhalení…

Další kniha je lehce specifická, já jsem totiž velká fanynka cyklistiky, hlavně teda Petera Sagana a proto tohle byla jasná volba! Po prvním náhledu dovnitř jsem ovšem mírně na rozpacích, uvidíme, jaké to bude, až si ji přečtu. :-) Peter Sagan Tourminator od T. J. Millnera.


Anotace: Fascinující životní příběh jedinečného talentu, který na sebe dokázal strhnout pozornost celého cyklistického světa svou nesmírnou houževnatostí, úspěchy na závodech i osobitým humorem. Peter Sagan se stal fenoménem, který už dávno překročil hranice Slovenska a svými výkony se nesmazatelně zapisuje do historie sportu. Podle odborníků patří k největším osobnostem současné světové cyklistiky.

Následuje Sníh nebo popel od Sary Raaschové. Na tuto knihu jsem se těšila od doby, co jsem věděla, že u nás vyjde. Další fantasy román, který je prvním dílem v sérii, ale snad to nebude mít ultra otevřený konec. :-)


Anotace: Jaro před šestnácti lety dobylo Zimní království. Jedinou nadějí zničené země je osm přeživších a Meira je jednou z nich. Celý život prožila jako uprchlík, nepoznala své rodiče a vychovali ji jako válečnici. Avšak i jako nelítostná bojovnice se zamilovala. Nešťastně. Ani zlomené srdce ji ale nezastaví – udělá cokoliv, aby její království získalo svobodu. 

Teď je na řadě Ta druhá od Michelle Adams. Je to psychologický thriller a co vím od Janičky z Baronetu, která už ji má za sebou, tak se mám opravdu na co těšit. Prý je naprosto famózní, takže jsem velmi zvědavá a asi půjde na přetřes mezi prvníma. :-)


Anotace: Irini Harringfordové se rodiče vzdali krátce před jejími čtvrtými narozeninami, aby si mohli nechat doma její starší a psychicky labilní sestru s destruktivními sklony. O mnoho let později jí tato sestra oznamuje, že jejich matka zemřela, a vyzve Irini, aby se po létech vypravila domů.
Návrat se ale promění v cosi jiného než v pietní rozloučení se zesnulou matkou. Irinin otec spáchá krátce nato sebevraždu a jeho závěť odstartuje nezadržitelný sled událostí, na jejichž konci čeká Irini šokující odhalení.

Knihojízdu zakončuje Poslední děti na zemi od Maxe Bralliera. Anotace slibuje napětí i zábavu, tak doufám, že tohle přesně dostanu. :-) 


Anotace: Na město udeřila apokalypsa. Ulicemi se plíží zombie a další nestvůrné obludy… Třináctiletý Jack si vytvořil útočiště ve stromovém domě, který obehnal vodním příkopem a až po střechu vyzbrojil praky. Bloumajícím příšerám, a už vůbec ne děsivě chytré obludě jménem Blarg, ale nemůže odolávat sám. Proto spojil své síly s Quintem, Dirkem, Tulákem a June. Má tahle partička nějakou šanci na přežití? 

Tak a to je konec pro dnešek. Líbí? Nelíbí? :)
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat