úterý 11. července 2017

Prázdninový knižní tag

Ahoj přátelé,

přemýšlela jsem, jak dát zase více ze mě do blogu, tak jsem se rozhodla pro další knižní tag. Tentokrát se jedná o prázdninový, protože časově sedí. :-) I tak mi ale přijde, že otázky týkající se prázdnin jsou pouze čtyři a druhá polovina je docela všeobecná. To mi ovšem nezabrání v tom, abych si tento tag užila.

Našla jsem jej na vícero stránkách a blogech a neuměla se dopátrat původního tvůrce. Takže pokud si to ten dotyčný přečte... díky za otázky. :-)

1. Čteš o prázdninách více, nebo méně než přes rok?

I když se na to podívám ze stránky mě jako pracující, nebo mě jako ženy na mateřské, tak si myslím, že čtu tak nějak plus mínus stejně. Ve vaně, na záchodě, při procházkách, při jízdě v autě (neřídím)... Takže mi je tak nějak jedno, jestli jsou nebo nejsou prázdniny.

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?

Když jsem byla malá, tak si pamatuju, že mi mamka vždycky k vodě brávala komisky Kačera Donalda. To je první, co si vybavím s prázdninami. A konkrétně kniha, kterou si s nimi spojím? Určitě nějaká lehká romantika, kterou si budete číst líně u vody, pomalu vstřebávat (ne)důležité informace příběhu a nemusíte vůbec nad dějem přemýšlet... Třeba série Falling od Jasindy Wilder nebo K. A. Tucker série Ten Tiny Breaths. :-)

3. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?

Už je tomu 5 let, co mám čtečku (teda ne tu původní, ale všeobecně), takže "jednu" a v té čtečce mám vždy něco přes 50 knih - protože nikdy nevím dopředu, na co budu mít chuť. :-) Ale když jsem jela teď i s malým k mamce na "dovču", tak jsem si brala na 4 dny dvě papírové (byly to recenzáky). :) + čtečku samozřejmě! :-))

4. Čteš o prázdninách povinnou četbu?

Jelikož jsem už FUČ ze školy, tak ne :D

5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické)?

Je mi to úplně jedno, líp se mi čte ekniha (dokážu přitom řídit kočár, pít, jíst, být ve vaně, na záchodě nemám od loktů otlačené stehna :D :D), ale zase papírové v mé knihovně vypadají naprosto fantasticky. :-)) Jsem ten typ, že když si přečtu eknihu, tak několikrát se mi stane, že musím být majitelem i papírové. :-)

6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?

Teď za poslední dobu by mě zajímalo, jak by si režiséři poradili s knihou Poušť v plamenech... Už jen díky té mytologii, která je v ději zmíněna. Ale jelikož jsem ten typ, který se na filmy nedívá (né! Ani Harryho jsem neviděla), tak mě tato otázka tak nějak míjí...

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?

Nooo, teď jsem zamilovaná do Rhyse, takže by to byl on! Mého srdce šampion. :D Ovšem, až dočtu další knihu, tak se to určitě změní. :-)
Ale už od začátku, kdy jsem začala číst, tak miluju Victora z VA. Už dlouhých x let. Takže i s ním. :-) Nejlépe bych si dala s těma dvěma trojku! :D

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?

Tak toho moc nebude, protože jediné místo, jenž mi utkvělo v paměti a toužila bych jej spatřit, jsou Bradavice - a myslím, že to tak má každý, kdo četl Harryho. :D

Tak jo, tohle je vše z dnešního knižního tagu.
Doufám, že jsem vás aspoň trochu pobavila a mějte se krásně!

Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat