sobota 18. března 2017

Láska k nakousnutí - Alexander Stainforth

Autor: Alexander Stainforth
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: Čas
Počet stran: 272

"Dopotácím se do koupelny a při pohledu do zrcadla sebou trhnu. Ježíši, je ze mě příšera! Mám opuchlé oči a takovou divnou, šedavou pleť. Vlasy jsou přeleželé a vypadají strašně nezdravě. No, dneska nejsem za sexy hnědovlásku, ale za totální trosku."

Co může workoholičce Lauře zkomplikovat život ještě víc než to, že přijde o práci, a tak už není obávaná šéfová? Zamiluje se. Zpočátku to tak sice nevypadá, protože ten otrava jí už podruhé zablokoval vjezd do domu, ale nakonec se z něho vyklube nový soused. Hodně sexy soused. Následuje pozvánka na večeři, první společný den... a Laura má hlavu v oblacích. Nic ovšem není takové, jak se na první pohled zdá, a řada zdánlivých náhod a propletenců na sebe nedá dlouho čekat. Život po vyhazovu snad už nemůže být zábavnější a víc vzrušující. Nebo ano?

Tato kniha, kterou vám právě představuji, je pro mě obrovské překvapení. Čekala jsem nějakou lovestory, která bude probíhat "standardně" tak, jak to očekáváme. Ovšem...! Je to úplně jinak. :-)
Jasně, je to lovestory, ale vtipná, zamotaná, překvapující, zábavná.
Laura je jedním slovem bestie, která v práci jde přes mrtvoly, ale jen do doby, než přijde o práci. Potom začíná sumírovat. V polovině jejího přemýšlení, jaká vlastně je, si k ní najde cestu soused, jenž ji zaparkuje před bránou. V Lauře se opět objeví bestie, dá mu to pořádně sežrat, ale to netuší, že se s ním bude potkávat častěji... A další scénky přichází.

Normálně bych autora přirovnala k Alici Clayton. Zamotaná lovestory, některé scény byly opravdu vtipné, některé opravdu trapné, jen si autor odpustil (chvála ho) popisování sexu, což opravdu nevyhledávám. Takže styl, jakým je tato kniha napsaná, mi opravdu sednul. Navíc je opravdu pěkně v příběhu ukázáno, jak si člověk uvědomí spoustu věcí mnohem později.

"A teď mě ještě bude kritizovat jedenáctiletý kluk. Nemám já ale z pekla štěstí? "

Příběh jako takový za jedna. Bavila jsem se. Líbily se mi postavy, byly přímé, jednoduché a dokonce jsem se do některých dokázala vžít a chápala, proč a jak. Obyčejní lidé, kteří se ocitli na papíře. Že to není inspirováno skutečností? Haha, beztak je! :-)
V ději jsou dva zádrhele. Ten jeden mi byl tak nějak jasný, ale ten druhý byl naprosto famózní. Nečekala bych to a taky mě to úplně rozčílilo. Jo, bestie! :-)

Celkově se mi kniha líbila, jedná se o oddychovou četbu, nad kterou nemusíte uvažovat a když se oprostíte od všeho kolem, tak si čtení užijete. Stránky mi ubíhaly před očima a mi nezbývalo nic jiného, než se bavit. Doporučuji ji ženám a dívkám, jako nenáročnou, romantickou četbu, která ale v sobě ukrývá krapet víc, než jen to, že se dva potkali a políbili.

Děkuji panu autorovi, Alexander Stainforth, za zaslání recenzního výtisku a pokud si knihu chcete koupit, můžete tak učinit přímo tady.

Děkuji za přečtení a vaše případné komentáře a postřehy.
Daramegan



Žádné komentáře:

Okomentovat