neděle 26. června 2016

Netradiční akce na mém blogu :)

Všechny zdravím při zamračeném pondělí :-)

Kamarádi, moje knihovna praská ve švech, navíc jsem po tatínkovi zdědila spoustu knížek, které já ale bohužel číst nebudu.
Proto jsem se rozhodla udělat takovou netradiční prodejní akci. 


O co tedy konkrétně jde?

Namícháte si vlastní balíček knih. Jsou to převážně starší knihy nebo knihy, které jsem koupila za levnější peníz, tudíž proto je ta cena nízká.
Balíček bude stát 300,- Kč, což je dnes v průměru cena jedné nové knihy (a někdy ani to ne) a v této částce je započítána jak doprava, tak zabalení a samotné knihy. Sestavíte si vlastní seznam, které knihy chcete, s tím, že zájemcům pošlu seznam, kde si vyberou, které kousky chtějí vlastnit ve své knihovně. Knihy jsou to většinou ve velmi dobrém stavu, v seznamu samozřejmě bude zohledněn a vypsán stav knihy.

Teď vás určitě zajímá, kolik knih do balíčku si můžete vybrat? 7 kousků. Cena knihy tím pádem vychází na cca 35-kč za jednu. Může se také stát, že kousků bude 8, protože střejda Příhoda hodně rád přidává dárky :-)

Balíček je poté odesílán ihned po připsání peněz na účet, s tím, že bych nerada, pokud se se zájemcem domluvíme na prodeji tento prodej stornovala. Proto raději jednou měř a dvakrát řež, jelikož zájemců o danou knihu může být více... A potom by vznikaly nesrovnalosti, kterým se opravdu chci vyvarovat. :-)
A doufám, že vy mi taky pomůžete, abych se nedostala do těchto problémů. :-)

Takže, kdo z Vás má zájem, prosím, kontaktujte mne buď na emailu:
daruska.k,@gmail.com
nebo na FB stránkách Daramegan knihy.

Díky za pozornost a budu se těšit na vaše reakce :-)

Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat