pondělí 18. dubna 2016

Knižní přírůstky a návštěva LK - opět :)

Ahojte,
už dlouho jsem tento článek nenapsala a to z jednoho prostého důvodu. Trochu jsem v nakupování a dostávání knih stagnovala, sama nevím proč. Ale tento týden to napravím.
Dnes Vás budu inspirovat první várkou a hned, jakmile mi dojde balík z megaknih, bude tu článek další. Jsem si říkala, že budu šetřit pro miminko, ale nějak mi to nevyšlo, takže se opět rozjíždím. :)

A co že tentokrát Vám představím? Je to celkem 6 knih, některé jsou koupené, některé jsou výhry a některé jsou recenzáky.. Tak jdeme na to. :)

Jako první je zde Smolný rok od Joshilyn Jackson. Sleduju pár bloggerů, kteří se pro tuto knihu slétli jako vosy na bonbon, tak jsem nemohla zůstat pozadu. :)
Anotace knihy: Pětačtyřicetiletá Ginny je přesvědčená, že je její rodina každých patnáct let stižena kletbou. Ona sama v patnácti otěhotněla a porodila dceru Lizu, jež ve svých patnácti udělala totéž. teď uplynulo dalších patnáct let a obě svobodné matky, Ginny i Liza, s hrůzou čekají, kdy dospívající Mosey zopakuje stejný scénář. Tentokrát však kletba na rodinu dopadá nečekaným způsobem... Mrazivý román o matkách, které byly samy ještě dětmi, když rodily, dívčích přátelstvích, dávno ztracených i znovu nalezených láskách, zradě, zneužití a zklamání, nenávistí a žárlivostí. A především o rodině a pevných poutech, která vytváří.

Další dvě knihy jsou také z LK a jedná se o tyto krásky:
 Autorkou obou je Abigail Gibbs a obě knihy patří do série Temné hrdinky.
Temná hrdinka - Večeře s Vampýrem - anotace: Vzrušující paranormální román zasazený v Londýně a zalidněný nezapomenutelnými postavami, mezi nimiž se rozvíjí navzdory okolnostem něco jako láska.. KdyžViolet Leeová cestou z večírku narazí na okouzlujícího a přitom děsivého vampýra Kaspara Varna, začne tak pro ni nebezpečná dobrodružná cesta, jakou si nedokázala představit ani v nejdivočejších snech. Vzájemná přitažlivost mezi Kasparem a Violet se nedá popřít a zdá se, že nedokážou odolat své touze - ale za jakou cenu?
Temná hrdinka 2 - Růže podzimu - anotace: Autumn Roseová má šanci zachránit svět, který miluje. Co všechno však kvůli tomu bude muset obětovat? Autumn žije v ospalém přímořském městečku, ale hluboko pod povrchem jejího klidného života jsou pohřbena temná tajemství. Její babičku kdosi zavraždil a živá londýnská společnost, v níž vyrostla, je nyní pro ni jen vzdálenou vzpomínkou. A co hůř, v nové škole se jí všichni vyhýbají a posmívají - kvůli podivným vířícím znamením na kůži, která ji brání zapadnout do davu. Pak se ale ve škole objeví hezký mladík, který má na pokožce stejná znamení jako Autumn, a obrátí její svět vzhůru nohama. Autumn je mezi spolužáky náhle populární, což ale vede k nebezpečí, že někdo odhalí její tajemství. Ještě horší je však vracející se sen o dívce, kterou se chystá svést velmi temný princ... a Autumn musí přijít na to, jak ji zachránit, než bude pozdě.

Musím říct, že na tyto dvě se těším moc, jak já miluju upíry a vampýry a takové všemožné tvory.. :)))

Další knihou je Tweety s city od Elizabeth Rudnick. Někdo tuto knihu hodnotí jako odpad, někdo dává průměr, někdo slabší nadprůměr, tak jsem zvědavá, jaký obrázek si o ní udělám já. Každopádně mám ji z jednoho bazaru, kde jsem dělala větší objednávku a přišla na pár korun, tak snad ani těch pár korun nebudu litovat. :)
Anotace: Claire nemůže uvěřit, že ji na Twitteru našel její vysněný kluk. Myslela si, že si jí nikdy ani nevšimne, ale jak se zdá, rozumí jí líp než kdokoliv jiný. Twittersmír je ale záhadné místo, kde se občas přátelé chovají jinak než v reálném světě. A aby toho nebylo málo, Claire si uvědomí, že je zamilovaná do úplně posledního kluka, který kdy připadal v úvahu....

Předposlední knihou, na kterou vás chci upozornit je výhra v soutěži s Fragmentem, kde jsem vyhrála Habermannův mlýn od Josefa Urbana. Film jsem viděla (ano, světě div se, já která nekoukám na filmy, tak jsem jej viděla), jsem tudíž zvědavá, jaká bude kniha. Nesetkávám se s moc kladnými názory.
Anotace: Autor v knize vypráví o dramatickém osudu německého mlynáře Habermanna a jeho českého kamaráda Jana Březiny. Příběh byl v kraji Šumperska pověstný právě skutečností, že mlynář, který v průběhu války pomáhal Čechům, na konci války za záhadných okolností zmizel. Říkalo se, že se stal nepohodlným několika významným lidem na okrese...

A poslední knihou je recenzní výtisk z Martinusu a tou je...
Will Grayson, Will Grayson od dua John Green a David Levithan
Anotace: Will Grayson a Will Grayson jsou dva naprosto rozdílní kluci, kteří spolu (kromě jména) nemají vůbec nic společného. Dokonce se ani neznají. Pak se jednoho dne náhodou setkají....
Chicago je dost velké město a dva středoškoláky z jeho opačných konců může dohromady svést leda náhoda. A aby se navíc ti dva jmenovali úplně stejně, totiž Will Grayson, musí ta náhoda být hodně veliká. Jenže opravdový spád věci naberou teprve tehdy, když se do všeho vloží ještě někdo třetí - kamarád jednoho z Willů zvaný Drobek, tornádo v lidské podobě. Drobek je střední útočník školního týmu amerického fotbalu, autor, skladatel, producent, režisér a hlavní hvězda nejlepšího muzikálu všech dob, a především věčně zamilovaný gay. A když ten se do něčeho pustí, můžete si být jistí, že při zdi se držet nebude... Oba Willy čeká řada příjemných i méně příjemných překvapení a postupně si budou muset znovu přebrat všechno, co si mysleli o sobě, o lásce i o přátelství.

Tak a to je pro dnešek vše.. Co co co co jéééé.... Toooo tooo mám přece přece říct jááááá... Tak to řekni! Tady dá dá dáááááá. To je konec! :)))


Líbí se vám nějaká? Četli jste? Co říkáte na můj výběr? :)
Těším se na komentáře! :)

Daramegan








Žádné komentáře:

Okomentovat