pátek 25. prosince 2015

Měděná rukavice - Magisterium - Holly Black, Cassandra Clare

Autor: Holly Black, Cassandra Clare
Rok vydání: 2015
Nakladatelství: Yoli
Počet stran: 264

Callum Hunt má o školních prázdninách o čem přemýšlet. Šokující zjištění o své minulosti z úst nepřítele všech mágů není něco, co by se dalo jen tak hodit za hlavu, a kromě toho se musí vypořádat i s napjatým vztahem s otcem (který ho možná chce zabít) a svým domácím mazlíčkem Pohromou, který je shodou okolností Chaosem posedlé vlče. Po návratu do druhého ročníku Magisteria se problémy ještě kupí; spolužáci si od něj drží opatrný odstup a Callum se jim ani nediví. Vše vyvrcholí krádeží Alkahestu, magické rukavice, která - pokud padne do špatných rukou - může způsobit katastrofu...

JEDEN Z VÁS SELŽE. JEDEN Z VÁS ZEMŘE. A JEDEN Z VÁS UŽ MRTVÝ JE.

Tak jo, nejdříve všem slibuji, že se časem k HP dostanu, hlavně to tedy slibuju Danušce z blogu Střípky příběhů, protože její komentář byl nejvíce peprný a rozhořčený :D
A teď už k recenzi Měděné rukavice, přestože tato kniha ji nepotřebuje. Věřím totiž tomu, že kdo četl Železnou zkoušku, tak určitě sáhne po tomto dílu. Nejen, že to je povinnost, ale to nutkání vás v klidu nenechá. Ta série pokračuje plynule, nedá vám oddych, dokud nebudete mít přečteno vše. I když další díly v překladu jsou v nedohlednu, tak i to, co je k dispozici je okouzlující.

KAŽDÝ JED JE ZÁROVEŇ LÉK; ZÁLEŽÍ JEN NA DÁVKOVÁNÍ

Ani v této knize nechybí napětí, které by se dalo krájet a hlavně je děj opět rychlý. Na GR jsem četla, že jedna slečna, i přes pomalý rozjezd knihu vychvaluje - tak nevím, mám pocit, že asi četla úplně něco jiného. Protože já nikde žádný pomalý rozjezd nezaregistrovala a hlavně se opět stalo to, co u prvního dílu - stránky se otáčely samy a já nedokázala a ani nechtěla pochopit, že už je konec. Když mi chybělo posledních 5 stran do konce, marně jsem hledala východisko, co udělat, když nemám další díly, protože čekání na pokračování, je jako čekání na sníh v tomto "jarním" vánočním čase. :) Zbytečné a beznadějné. (poznáváte, z jakého filmu to je?) :)) hihi :D Zrovna mi totiž hraje..... Moderní popelkaaa :D

KDO NIC NEMILUJE, NIC NEVÍ

Sečteno, podtrženo - tato kniha mě bavila, utvrdila jsem se v tom, že celá série bude mít stálé místo v mé knihovně a tajně si slibuju, tak jak to dělám i se sérií Nástrojů smrti, že bude časem i v papírové podobě v mé knihovně! :)
Určitě knihu doporučuji, protože opravdu stojí za to! :) Budete nadšeni :) Věřte mi :) Skvělá fantasy a teď hurá čekat na další díly. :)

Pěkné svátky! :)
Daramegan

Žádné komentáře:

Okomentovat