úterý 14. dubna 2015

Svůdné zúčtování - Wendy Higgins

Autor: Wendy Higgins
Rok vydání: 2015
Překlad: Jana Jašová
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 368

AnotacePekelné zlo ovládá svět a jeho nejbližším terčem je osmnáctiletá Anna Whitová, napůl anděl a napůl démon. Knížata démonů se obávají, že právě ona je tím „nefilem čistého srdce“ z dávného proroctví, který je jediný může smést ze zemského povrchu. A hodlají udělat všechno, co je v jejich silách, aby se jí zbavili.

Svůdné zúčtování je posledním dílem trilogie, v němž se nefilští přátelé naposledy spojí, aby bojovali za svou spásu a svobodu světa.

zdroj anotace: Databazeknih.cz

Poslední díl Svůdné trilogie... A tato trilogie mne tak svedla, že nechci už nic jiného :) Uf, to byl konec, to je závěr, to je finish! 
Když začnete číst třetí díl, tak nečekáte nic "závratného", protože víte, jak to dopadne, ale pffffff - jste na omylu! 
Protože tohle teda ne! Celý děj je jedna rychlá akce, Anna je už téměř dokonalá holka, vypracovala se a Kaidan je prostě Kaidan, ten ani nemůže být nic jiného, než dokonalý.
Ovšem pozor, čím dál tím více prostoru tam mají Blake a Kopano, Ginger a Marna, Jay a Patti a jejich příběhy, jejich trápení stojí opět za to. Skládám poklonu před autorkou, jak to hezky do sebe zapasovala, jak krásně děj na sebe navazuje a přitom tam není, ani co by se za nehet vešlo, nudných, přemýšlivých statí.

" Když začnete žít ve světě sami,
všude číhá plno nebezpečí."
Ernest Hemingway, Rajská zahrada

Jediné, co asi k tomu patří, ale mi krapet vadilo... přeslazené odstavce - sice to je ta správná romantika, co v takovýchto knížkách má být, ale mi to kazilo, jinak můj stoprocentní, dojem. Obešla bych se bez toho a nevadilo by mi, kdyby tam autorka pár řádků vynechala. Ovšem, na druhou stranu, není to nic, nad čím bych se musela až tak pozastavovat, protože toho není tolik.
Takže se nad tím nepozastavuju.


Nejvíc v celé knížce jsem se těšila na to, jak se autorka vypořádá s nebem a peklem, jak bude probíhat to hlavní rozuzlení a voilá, to byla smršť. Už jen kvůli toho konce si stojí za to, knihu přečíst! Pro mne byly všechny tři knihy poutí za dobrodružstvím, láskou, bolestí a hlavně, maximálně jsem si to užila. A opět, musela jsem uronit nějakou tu slzu, jsem holt stará citlivka, ale když to k tomu patří. Když u knihy nebrečím nebo se nesměji nahlas, tak asi není správná, ale tato, ta je!

Doporučuji Vám si ji přečíst, a ty, co si ji přečetli, prosím o jejich názor, budu ráda, když budu vědět, jestli i na Vás působila tak, jako na mě. Jako jedna z těch skvělých knih.

Děkuji,
Dara Megan

Žádné komentáře:

Okomentovat