neděle 1. března 2015

Vyhlášení výherců + co mě teď čeká :)



Tramtadadáááááááá :))

Výherci soutěže o eknihu Hedvábník od portálu eReading.cz  jsou:

1) Mili Hašková

2) Petr Čapek

3) Beth Parobková


a víte proč? Protože opravdu tyhle knihy si chci přečíst a tím, jak jste to lidi popsali, jste mě tak navnadili, že teď nevím, co dřív :)
Jen poprosím o email Petře, ať ti můžu knížku poslat, respektive lidi z portálu eReading.cz.

Děkuji všem ostatním za účast, je to pro mě výhoda, že Vás bylo více, protože mám další tipy na další knihy.

A teď ještě krátce co mě čeká :) Nedávno jsem tu zveřejnila svou vlastní výzvu na knihy dle měsíce, takže teď čtu Hedvábníka, na kterého musím napsat recenzi, potom budu číst Deník Bridget Jonesové od Helen Fielding z mé výzvy tady na podnět Alberta Hadáčka :), dále Ženy z bloku 10, kterou mám ve výzvě z fb stránky Lovci hlav. No a je jasné, že musím přečíst asi 5 dalších knih, do toho chodit do práce, vařit a prát a uklízet, takže když se nebudu ozývat, věřte, nejsem mezi živými :D

Držte palce ať to zvládnu :)

A výhercům ještě jednou gratuluju

Žádné komentáře:

Okomentovat